piątek, 4 października 2013

Trochę czasu upłynęło od mojej ostatniej wizyty na blogu, pora go odkurzyć :)) Strasznie stęskniłam się za Wami mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie :) Na razie nie mam się czy chwalić, bo dopiero wyciągam robótki z szaf i zaczynam coś tam działać. Jesień to taki okres kiedy tego czasu jest nieco więcej, a póki co staramy się jeszcze z mężem korzystać jak najwięcej z ładnej pogody i oddajemy się naszej pasji :))   

Przedstawiam Wam nasz nowy nabytek Karmen

                             a tak spędzamy niedzielne popołudnia

    Kochane moje miłego weekendu :))

3 komentarze:

  1. Witaj,
    pieknie tak w wolnych chwilach bryczka , konno, super pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że jesteś :))) Piękna pasja, świetnie spędzacie wolny czas na powietrzu :))) Pozdrawiam cieplutko!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny konik :)))))))))))
    wracaj kochana bo pusto tu strasznie :*
    pamiętam o Tobie tylko czasu i sił mi brakuje bo Milenka ciągle jest chora i już ręce mi opadają :(
    ściskam kochana:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))