wtorek, 26 października 2010

Postanowienie

Jeszcze nie skończył się październik, a już powoli można wyczuć zbliżające się święta. Sklepowe półki zaczynają uginać się od świątecznych słodkości, a i na blogach pojawiają się świąteczne ozdoby. Tak więc i ja postanowiłam zadziałać w tym temacie i pomyśleć już teraz o świątecznych prezentach dla bliskich, może to się wydać śmieszne, ale każdego roku mam ten sam problem, na tydzień przed wigilią dochodzę do wniosku że to już jest ten moment żeby wybrać się na zakupy, ba żeby tylko... jeszcze trzeba zastanowić się nad tym co tu kupić? Tak też zaczynają się moje poszukiwania, wpadam w panikę i mam kompletną pustkę w głowie. Dlatego moje postanowienie na te święta jest takie, że już teraz zabieram się do ostrej pracy...

Na zdjęciu pierścienie do serwetek, dosyć dawno zrobione i jak narazie nie używane... 
         

2 komentarze:

  1. bardzo ładne..niestety u mnie w domu niezbyt czesto jest okazja do wytwornych posiłków z lnianymi serwetkami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścienie serwetkowe są śliczne, taka serwetka w nich będzie pięknie wyglądała:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))