poniedziałek, 17 stycznia 2011

"Podaj dalej"

Przyłączyłam się do zabawy "podaj dalej" którą odkryłam na blogu biżuteria z filcu  może ktoś chętny? Serdecznie zapraszam!!!
 
Zasady są takie: 
- Musisz być posiadaczem bloga
- Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym postem komentarz z chęcią udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.  
- Każda z tych trzech osób organizuje taką samą zabawę u siebie.
- Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie trzy razy.
                                            Zapraszam!
 

5 komentarzy:

  1. To juz moja ostatnia szansa w tej zabawie, ale ciesze się , że tu jestem pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja też mogę ? Ja już organizowałam u siebie tę zabawę i to byłby mój 2 udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteśmy w komplecie :)) Teraz czekam na Wasze dane i zabieram się do roboty :)) mój meil
    anetta24@onet.eu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))