poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Wygrałam candy !!!

Dziękuję Wam bardzo za ciepłe słowa i dobrą energię, którą mi posłałyście :)) Dzisiaj chciałabym pochwalić się moją wygraną w candy u Elżbiety, która robi przepiękne szydełkowe serwetki.
Oto moja wygrana, raz jeszcze serdecznie dziękuję :))




 Dzisiaj dużo zdjęć, ale jak tu nie chwalić się takimi cudami :) Ostatnio poprosiłam Hanię739  o wykonanie kartki ślubnej dla naszych przyjaciół. Kartka jest w pudełeczku, z możliwością postawienia. Ja jestem zachwycona, dziękuję Haniu :)))
  



Życzę Wam miłego tygodnia, i gorąco ściskam :))))

8 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej !
    karteczka naprawdę śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak,to przyjemne uczucie wygrać candy!!!gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję serdecznie i dziękuję za bardzo miły komentarz;)pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję śliczności i pozdrawiam iście wiosennie życząc mnóstwa uśmiechu na twarzy i w sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, jakieś miłe dla oka rzeczy, a tym bardzej wygrane zawsze poprawiają humorek! :) Po ostatnich zawirowaniach spokoju życzę... Pozdrowienia! :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z Ciebie szczęściara:)) śliczne serwetki - podziwiam tym bardziej, że mnie szydełko nie lubi:)), no cóż ja za nim też nie przepadam,
    A karteczka jakoś dziwnie mi znajoma:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej:-))
    A kartka przepiękna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Kochana za miły komentarzyk, pozdrawiam serdecznie.papa:)))Ps.Gratuluję wygrania w candy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))