środa, 22 czerwca 2011

Dostałam woreczek!!!

Jak już wcześniej pisałam, brałam udział w zabawie "podaj dalej"  na blogu A(QRA)TNIE i w zeszłym tygodniu otrzymałam od Beatki śliczny woreczek, jak ja to nazywam, na kobiece pierdołki :))) Raz jeszcze dziękuję bardzo :)) Zdjęcie jest ściągnięte z Beatkowego bloga i jej autorstwa, ja ze swoimi zdolnościami fotograficznymi nie pokazałabym go tak pięknie :))

Dziękuję Wam za życzenia urodzinowe, i życzę miłego dłuuugiego weekendu :))) Buziaki przesyłam!

5 komentarzy:

  1. Śliczny ten woreczek,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANA MARZYCIELKO...NO CIESZĘ SIE ,ŻE SPODOBAŁ CI SIE WORECZEK:)) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny woreczek...romantyczny, kobiecy:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny woreczek:)
    Dziękuję Ci za odwiedziny i czułe słówka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie dostawać takie prezenciki :) Pozdrowienia! Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))