niedziela, 28 sierpnia 2011

Słodko - gorzko

Długo zastanawiałam się nad tym jaki tytuł był by najlepszy, na dzisiejszego posta, i nic innego nie przyszło mi do głowy. Zacznę od słodyczy jakie miałam przyjemność przygotować, i rozesłać do paru osób :)) Jakiś czas temu brałam udział w zabawie  "podaj dalej"  to już mój drugi raz:)) Przesyłki dotarły do Joli i  Magdor  pod koniec lipca więc mogę już wstawić zdjęcia:))


To poleciało do Joli, Magdor przesyłka różniła się tylko świecznikiem, ale nie zdążyłam już pstryknąć zdjęcia.


 Teraz pokażę Wam co dostałam od Pauli, miałam  to szczęście i zapisałam się jako jej 100 obserwator :))) Do tego był jeszcze dołączony dożywotni kupon rabatowy Paulinko raz jeszcze dziękuję :)))


 Kolejna bardzo miła niespodzianka to prześliczna karteczka z pozdrowieniami od Joli, bardzo dziękuję :)))


 No i na koniec zostawiłam sobie trochę goryczy, ostatnio brałam udział w wymiance pod tytułem korona u pinkmonkey , ja przygotowywałam wymiankę dla Gosi, a Gosia miała przygotować dla mnie, termin minął 30 lipca, a Gosia nadal nie wywiązała się z wymianki na meile również nie odpowiada, nawet nie raczyła poinformować mnie, czy moja przesyłka dotarła do niej. Zastanawiałam się czy mam o tym pisać oficjalnie czy nie, ale uważam, że nie ma tu nic do ukrycia, a ja nie znoszę nie uczciwości, i ignorancji, chociaż jakaś odpowiedz na meila była by mile widziana.     
  
To przygotowałam na wymiankę



Mam nadzieje, że nie zanudziłam Was dzisiaj :))) Jeśli chodzi o wymianki to nadal jestem chętna, możecie pisać :)))) Pozdrawiam serdecznie i buziaki przesyłam!!!  

7 komentarzy:

  1. Witaj Marzycielko!
    Piękne rzeczy od Ciebie dostałam, jeszcze raz bardzo gorąco dziękuję.
    Wysłanie dla Ciebie karteczki z wakacji było czystą przyjemnością, cieszę się, że się spodobała:-)
    Co do wymianki.....czasami można się naciąć. Przykre to. Tym bardziej, że piękne rzeczy naszykowałaś.
    I jeszcze jedno.....chyba wykrakałaś tę ptasią wystawę, ale na razie ci..........
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś radość kilku osobom tymi przesyłkami :) a z tą nieuczciwą Gosią, no cóż, są wakacje, może dziewczyna wyjechała gdzieś - poczekaj może jeszcze chwilę... a potem jeśli nadal będzie milczała, to wg mnie, należy ostrzec inne osoby tak na przyszłość i takie zachowanie piętnować... Ale na razie jeszcze może chwila cierpliwości - może Gośka się zrehabilituje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu, też bym tak pomyślała gdyby nie to, że 7 sierpnia na swoim blogu pisała posta, dlatego postanowiłam tutaj o tym napisać, a nie na czarnej liście, bo może jeszcze zechce odpisać na mojego meila :)) Nie musi już nic przesyłać ale chodzi o sam fakt nieuczciwości, bo z tego co wiem to dwie osoby w tej wymiance nawaliły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przykro mi z powodu tej nieudanej wymianki tym bardziej,ze sliczny prezencik naszykowalas:) Prezenciki na podaj dalej tez sa sliczne a i otrzymalas fajne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu, i tak też bywa:(
    ale piękny prezencik przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka przygotowałaś:)i cuda dostałaś.
    Odnośnie wymianek to przykro mi, ale bądź dobrej myśli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, przesyłka od Ciebie jest cudna. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))