wtorek, 10 lipca 2012

Zaległości ciąg dalszy i podaj dalej

Cieszę się, że mój deserek z kawką Wam smakował i w tak miłym towarzystwie spędziłam ten czas :))) Dzisiaj jeszcze parę zaległości, bo już mi wstyd, że takie śliczności podostawałam, a nic nie pokazałam.
Kolejność taka w jakiej odbierałam przesyłki :))

 Pierwsza od anuk-pl , która podarowała mi cudną broszkę a synowi autko :)))
 U Barbaryto ja brałam udział w candy i Basieńka postanowiła obsypać swoimi szydełkowymi kwiatami wszystkie uczestniczki :)))
Tą śliczną bransoletkę zdobyłam w konkursie u Karolinki :))) 
 Nigdy nie miałam szczęścia w łapaniu licznika, aż pewnego razu.... to się nazywa mieć szczęście :)))  Ten cudowny naszyjnik dostałam od KasiEn
 Parę dni temu odebrałam z poczty kopertę wypchaną tymi cudownymi próbkami :))) a to wszystko w ramach prywatnej wymianki z Ziemolinką. Zachęcam Was do odwiedzenia  jej bloga, jest tam wiele ciekawych informacji i porad jak dbać o skórę i nie tylko:)))  
   Dziewczynki moje kochane dziękuję Wam z całego serca za te wszystkie cudowności, cenię sobie każdy prezencik jaki dostaję i przechowuję z wielką radością :)))
acha zapomniałabym napisać, że zapraszam trzy chętne osoby do zabawy w podaj dalej, ja zapisałam się u Luny
Zasady :
1. Musisz posiadać bloga
2. Pierwsze 3 osoby,które umieszczą pod tym postem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie malutki ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie.
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie


Tak to już chyba wszystko na dzisiaj :))) Pozdrawiam Was serdecznie i buziaki przesyłam !!!!!

12 komentarzy:

  1. Ale szczęściara z Ciebie. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty podostawałaś-)
    PIĘKNE!!

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżbym ja była trzecia? Szok!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Milego smarowania Marzycielko. Czekam na recenzje, ktory krem Ci najlepiej sluzyl i dziekuje za przesliczna torbe
    http://kosmostolog.blogspot.com/2012/07/torba-od-marzycielki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Iście kwieciście u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Same śliczności dostałaś!!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie:)Posyłam pozdrowienia pełne słońca-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenciki urocze, a najważniejsze, że to niespodzianki :)) W sprawie kartki gratulacyjnej czekam na wiadomość, jak już maleństwo się urodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. alez cudownosci :) a ta pierwsza broszka wow :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty dostałaś. Co do zabawy to można się jeszcze dopisać? Czekam na wiadomość. pozdrawiam, piwi. ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))