piątek, 18 lutego 2011

Projekt 12/12

Dzisiaj, ukończony projekt na luty, kuchenna rękawica w kształcie serca. Jeśli macie ochotę uszyć sobie taką rękawicę to zapraszam tu, a na naszym blogu możecie podziwiać wszystkie nasze prace, zapraszam do oglądania.    


Muszę się pochwalić, że kwiatek zrobiłam sama na szydełku :)) Jak dla mnie to ogromny wyczyn, bo do tej pory szydełko było moim wrogiem i kojarzyło mi się z czarną magią, obecnie jesteśmy na etapie oswajania się, i tak mi się marzy własna szydełkowa serwetka:))  Rękawica została przygarnięta przez mamę, to była miłość od pierwszego wejrzenia hahaha.  
Pozdrawiam Was cieplutko w ten ponury dzień i ślę uściski :)) Idę kończyć pracę dla dziewczyn z zabawy podaj dalej :))

11 komentarzy:

  1. Słodkie serducha:)Gratuluję talentów!!!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci szczęścia w losowaniu :)
    Serducho piękne o kwiatku już nie wspomnę :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana śliczna ta rękawica!Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za odwiedzinki...a serducho palce lizać!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawica dopracowana w szczegółach :) A jaka miła dla oka! :) Pozdrowionka, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kursik jest czytelny i różyczki będzie można bez problemu zrobić samemu... Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Marzycielko. Fajnie, że zapisałaś się na moją wymiankę wiosenną. Jesteśmy w kontakcie. Do usłyszonka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rękawica bardzo oryginalna! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna!!!
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu,bardzo mi miło:)Ślę ciepłe pozdrowienia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))