niedziela, 4 września 2011

Królisia, i sesja zdjęciowa :))

Wczoraj skończyłam szyć, kolejną panią królikową, która dzisiaj poprosiła mnie o pstryknięcie kilku fotek :)))






 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie  "podaj dalej" i takie oto cuda dostałam od Agaty, kolczyki są rewelacyjne, od teraz jestem miłośniczką filcowych kolczyków :))) 
 

 Serduszko zawieszka, motylek, i przypinka. Agatko raz jeszcze serdecznie dziękuję:))))
 
  
Dziękuję  Wam za odwiedziny, i miłe słowa, pozdrawiam serdecznie !!!!

9 komentarzy:

  1. Bajerancka Królisia! :) Widać, że lubi pracę modelki :))) A prezenciki super! Pozdrowionka! Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super krolisia:)) i piekne prezenciki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. no przyznam,ze sesja super udana:) no i prezenty ehhhhh fajnie masz.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Królisia jest wspaniała i pięknie pozuje do zdjęć.
    A prezenty - super!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. królisia sliczna i prezenty też:))pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna królisia. Podobają mi się te tildowe króliczki i lalki, chyba sama sobie uszyję podobną nieco;-)
    Prezenty bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Królica bardzo fotogeniczna :-) Piękne prezenciki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. hello what a lovly Doll.
    Sweet


    greatings send you Conny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))