wtorek, 6 września 2011

Nowości...

Witam Was moje drogie panie :)) Pragnę Was poinformować, że założyłam sobie drugiego bloga :)) Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam do Tutkolandi, mam nadzieję, że uda mi się go prowadzić zgodnie z jego przeznaczeniem, więcej informacji na blogu :)))  
Mam trochę zaległości w moich projektach 12/12 dlatego dzisiaj pokażę Wam co zrobiłam w lipcu, bo sierpień właśnie kończę :))

                                                         Broszka 
Znudziły mi się już moje stare doniczki, i teraz mam nowe sztuk 7 :)))


Tak wyglądały przed zmianą wizerunku :)))


Od dłuższego czasu  podziwiam u Was na blogach cudne organzowe ozdoby, aż w końcu sama zabrałam się do roboty i zrobiłam sobie spinkę, i tu mam prośbę do dziewczyn ekspertek w tym temacie, proszę o wszelkie uwagi, bo wydaje mi się, że chyba za mało tych płatków zrobiłam :)))
 
  Dziękuję Wam za odwiedzinki, jest mi bardzo miło, że zaglądacie :)))) Buziaki przesyłam!!!!

10 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy stworzyłaś. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe doniczki wygladaja swietnie:))Broszka super a co do organzowych kwiatkow to mozesz dodac kilka warstw ale niekoniecznie bo takie tez slicznie wygladaja:))
    A teraz zmykam zerknac na twojego drugiego bloga:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z doniczkami, ja mam same storczyki w szklanych, ale mi się znudziły a zmienić nie mogę to postanowiłam, że ubioę je w koronkowe ubranka :))
    broszki świetne, ależ to się robi popularne, chyba tez sobie urobię ;))
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje,że wpadłaś.Córa rzeczywiście wysportowana,aż mnie łamie w kościach jak patrzę co wyczynia ;-)
    Fajnie wymyśliłaś z tymi doniczkami,ja bym na to nie wpadła,a broszki cud miód malina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doniczki wyszły super, ale i broszki są świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszki rewelacyjne. A doniczki - zupełnie odmienione:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się Twoje doniczki po zmianie kolorku i z dodatkami :-) Broszka fajna, spinki organzowe też.Według mnie wcale nie potrzebują więcej płatków .Idę zerknąć do nowego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne broszki i bardzo fajny kolor doniczki tej pomaranczowej :)
    Zapraszam na candy powitalne na moim blogu www.niebieskomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniusie Twoje broszunie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię pomysłowość i kreatywność w doniczkowych tematach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))