piątek, 28 października 2011

Tusal kolejna odsłona

Troszkę po czasie ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :)) To już trzecia odsłona tusalowego słoiczka a przy okazji pokażę Wam co wyszyłam dla synka dzięki uprzejmości Violi która podzieliła się ze mną wzorkiem Dziękuję raz jeszcze!!! Violi obrazek wyszedł dużo ładniej ale usprawiedliwiam się, że robiłam go na przysłowiowym kolanie w czasie kiedy syn spał bo chciałam mu zrobić niespodziankę :))) Jeszcze muszę go tylko oprawić i porobić zdjęcia ze szczęśliwym synusiem :)) 


  Ogromnie się cieszę, że moje prezenciki spodobały się Wam i bierzecie udział w moim Candy. Miłego Weekendowania buziaki papa 

7 komentarzy:

  1. NA PEWNO BĘDZIE SZCZĘŚLIWY:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to Cię podziwiam !
    że tez chce Ci się tak krzyżykować !!!
    moje adhd nie pozwala mi na takie ciche dłubanie !
    wolę garami potrzaskac :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. super Ci to wyszło, ale czego się nie robi dla swoich pociech :) p.s. dziękuję za miło słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Autko wyszło wspaniale i z tego samego schematu robione co mój Zygzak, więc myślę że mój wcale nie jest ładniejszy :) Najważniejsze, że synuś ma obrazek z ulubionym bohaterem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest cudne!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))