sobota, 24 marca 2012

Jeszcze ciepłe jajeczka :))

Właśnie skończyłam robić karczoszki :)) U Was już jest tak świątecznie a ja ciągle w polu i zające łapię :))
Jajeczka będą przeznaczone na drobne upominki:)  Jeszcze muszę dzisiaj uszyć papcie na nasze wyzwanie 12/12 Pogoda piękna synuś z tatusiem na podwórku urzędują to ja mam chwilkę dla siebie :)) 




 Wiosna już przyszła i Morisek dostał nowe buciki w związku z czym wpadłam na pewien pomysł mam nadzieję, że się Wam spodoba ale o tym w następnym poście :))
 Miłego weekendu Wam życzę !!!!!

16 komentarzy:

  1. Piękne jajka!!
    A wolne chwile wykorzystuj maksymalnie:-) Mamy ich tak niewiele dla siebie:-*
    Pozdrawiam wiosennie:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Świetne jajeczka a koniki przecudne :)pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh.. cudne te jajeczka, a w różową pokochałam od razu:)
    Pozdrawiam cię ciepło
    Ps. Zapraszam na moje skromne candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne jajka !!! takie staranne ;-)
    ja swoje z zeszłego roku gdzieś włożyłam i nie mogę zlokalizować tzn podejrzewam że w pawlaczu leżą ale komu się chce szukać ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne te karczoszki, a ja w tym roku nie zrobię chyba żadnego ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. rany dziewczyny ja Was za te jajca podziwiam. Cuda!!!1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, ja też juz konczę karczochy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jajo-karczochy :) Muszę Cię pocieszyć Marzycielko, że co do świąt to ja też jeszcze daleeeeko w polu :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaja pierwsza klasa, a konie cudne.Jak dobrze mieć taką Panią, co dba o zwierzaki:)
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje jajka są przepiękne! Ja w tym roku idę na łatwiznę... chyba, że coś się jeszcze zmieni :) Kurcze zazdroszczę koni !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jaja! Piękne prace! Zapraszam do siebie na candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :))